Dodanie chatbota do strony e-sklepu + wstępna konfiguracja

Brutto: 367,77zł
Netto: 299,00zł


Ilość: usł.

Dodanie chatbota do strony e-sklepu + wstępna konfiguracja

Dodanie chatbota do strony e-sklepu + wstępna konfiguracja

Usługa obejmuje dodania do wskazanej strony sklepu internetowego lub strony www, chatbota firmy "Tawk" - darmowy chatbot na stronę.

Poza dodaniem okna chatbota, w ramach usługi oferujemy:

- założenie konta na stronie Tawk;
- skonfigurowanie połączenia pomiędzy serwisami;
- skonfigurowanie automatycznych wiadomości, które służą do tworzenia proaktywnego zaangażowania w czat, np. automatycznie otworzy się okno czatu, po upływie określonego czasu, zadając odwiedzającemu pytanie, na przykład „Cześć, w czym mogę pomóc?”;
- wstępną pomoc w obsłudze panelu do zarządzania chatem.

Jak działa taki chatbot możesz sprawdzić w naszym serwisie sklepywww.pl.











Co to są Chatboty?

Jak powiedział w 2018 roku Giuseppe Licari, założyciel GreenJinn, sztuczna inteligencja w najbliższym czasie „stanie się… jednym z najbardziej ekscytujących i bezprecedensowych momentów w historii rozwoju technologicznego”. Boty napędzane sztuczną technologią AI rozwijają się w zawrotnym tempie i potrafią coraz więcej. Coraz częściej takie boty zastępują już proste czynności wykonywane wcześniej przez ludzi - automatyczne odpowiedzi na stronach internetowych, sekretarki na infoliniach, itd.

Prawie wszystkie nowe technologie w biznesie opierają się na jakiejś formie AI. Za każdym razem, gdy oprogramowanie komputerowe angażuje się w działania podobne do ludzkich, takie jak uczenie się lub rozwiązywanie problemów, korzysta z technologi AI. Coraz więcej firm korzysta już z  chatbotów, dodając je do obsługi klienta i wsparcia wirtualnego asystenta klienta (VCA). Niektórzy korzystają z technologii botów we wszystkich kanałach, które rewolucjonizują świat biznesu i e-biznesu. 

Eksperci z dziedziny nowych technologi, e-biznesu, e-commerce, twierdzą, że w najbliższych latach większość interakcji z klientami będzie zastępowana przez boty AI, czyli bez udziału człowieka. Chatboty są w stanie zaoferować znacznie więcej niż tylko odpowiadanie na pytania klientów. Mogą zbierać informacje o użytkowniku, organizować spotkania, redukować koszty ogólne i wykonywać inne zadania biznesowe.

Dla Twojej firmy chatbot może zaoszczędzić czas i pieniądze, poprzez automatyzację obsługi klienta i pozyskiwanie potencjalnych nowych klientów. Chatbot może zmniejszyć również zapotrzebowanie na personel, oszczędzając tym samym pieniądze, a zyskując dodatkowo większą dostępność dla klientów.





Jeżeli szukasz nowych rozwiązań dla swojej firmy, aby usprawnić sprzedaż i zwiększyć wydajność a jednocześnie obniżyć koszta, musisz wiedzieć, że nie jesteś sam w tych poszukiwaniach. Próba osiągnięcia sukcesu i wyprzedzenia konkurencji jest wyzwaniem dla właścicieli małych firm, średnich a nawet tych dużych, niezależnie od miejsca ich działania oraz kraju. Małe firmy często nie stać na utrzymywanie własnego działu marketingowego ani specjalistów ds. obsługi klienta, jednak obecnie nie jest to czynnikiem niezbędnym. Aby rozwijać się i konkurować z większą firmą, niezbędne jest szukanie rozwiązań z zakresu nowych technologii.

Największych hitem technologicznym w ostatnim czasie, wykorzystywanym dla aktywnej interakcji z klientami w witrynie internetowej, są chatboty, które zostały docenione przez wiele firm i znajdują już zastosowanie w coraz większej ilości stron e-sklepów oraz stron www.

Przenieś swoją firmę na wyższy poziom i zacznij korzystać z chatów, dodaj chatbot do swojej strony www lub do sklepu internetowego!